De Goese Schaakvereniging biedt iedereen de kans om beter te leren schaken of gewoon gezellig een potje te spelen. In ons clublokaal bij De Tweemaster in Goes spelen wij elke vrijdagavond van begin september tot half juni.

Wil je beter leren schaken? Iedere vrijdag wordt er speciaal voor de jeugd van 18:45u tot 19:45u lesgegeven, het maakt niet uit hoe goed je schaakt. In stap 1 leer je de regels van het spel, stap 2 en 3 zijn al wat moeilijker. In de stappen 4, 5 en 6 leer je echt goed schaken.

Vanaf 20:00 uur 's avonds spelen de senioren en de sterkste jeugdspelers mee in de interne competitie. Na de partijen is het altijd mogelijk nog een partijtje te spelen of wat na te praten aan de bar.

Natuurlijk spelen er ook Goese teams mee in de verschillende competities. Goes 1 heeft zich dit jaar voor het tweede jaar op rij gehandhaafd in de landelijke 3e klasse. Daarnaast spelen Goes 2 en 3 in de Promotieklasse van de zaterdagcompetitie. En natuurlijk doen de 4 Goese Teams in de ZSB-avondcompetitie mee. We proberen natuurlijk ook altijd met een aantal jeugdteams in de verschillende leeftijdscompetities mee te doen.

Ben je nieuwsgierig geworden?

Loop gewoon eens binnen op een van onze speelavonden en speel vier weken gratis mee zonder verplichtingen. Wil je meer informatie? Je kunt ook even een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Download hier het inschrijfformulier

Zie hier het Privacy statement van de Goese Schaakvereniging.